יום שני, 11 באוגוסט 2014

המסת שומן בקור

המסת שומן על ידי קירור, המכונה "קריוליפוליזיס", היא טיפול שצובר פופולריות בעולם ומעבר לעובדה שהוא מוצלח, הוא גם נוח במיוחד עבור המטופלים ועבור הרופא המטפל. השיטה היא העברת קור מקפיא באזורים מסוימים בגוף, הממיס את תאי השומן. מחזור הדם מרחיק את השומנים מהגוף.

השיטה, שאיננה פולשנית כלל ואחריה אפשר לחזור לפעילויות היומיום כרגיל, הוזכרה בתכנית "דה ליסט שואו", שעסקה בהכנת הגוף לקיץ. לפי סקר שביצע אחד המגזינים, בין האזורים בגוף שבני האדם לא מרגישים ביטחון לגביהם, נמצאים הישבן, הידיים והירכיים. המסת שומן בקור יכולה לעזור במקרים רבים בטיפול הנקודתי.

"אם אפשר לתפוס את השומנים ביד, אנחנו יכולים להקפיא אותם", הסבירה אחת הרופאות המטפלות בהמסת שומן בקור בכתבה ששודרה. "בשיטה הזו, פשוט נצמדים באמצעות המכשיר לשומן ומעבירים קור דרך העור. הקור מקפיא את תאי השומן, אלו נמסים ואז הגוף מרחיק אותם ממנו".

בכתבה הוזכרו גם היתרונות של המסת שומן בקור. בין היתר נאמר כי השיטה הזו מאושרת על ידי מכון התקנים האמריקאי, כי הטיפול קצר במיוחד ואורך כשעה בלבד, כי הפרוצדורה אינה ניתוחית וכי אין משך החלמה, שכן ניתן להמשיך בפעולות היומיום כאילו לא בוצע טיפול.

עם זאת, הוזכר בכתבה שהמסת שומן בקור אינה מיועדת לכל אחד, כמו למשל אנשים הסובלים מעודף משקל. השיטה מיועדת לאנשים שמעוניינים בטיפול נקודתי באזורים כמו צידי הבטן, הירכיים, הידיים והגב. אחת המטופלות העידה מיד בתום הטיפול שעברה: "אני פשוט לא סובלת מכאבים".

מקור:  http://cafe.themarker.com/post/2939967/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה